Najczęściej zadawane pytania

1. Czy podana cena jest za osobę czy za apartament?
Podana cena jest za cały apartament, przy pobycie wybranej przez Państwa liczby osób. W opisie podana jest maksymalna liczba osób, która może korzystać z apartamentu w czasie pobytu.
2. Czy muszę wpłacić zaliczkę?
Tak, wszystkich naszych Gości prosimy o dokonanie przedpłaty w wysokości 30% wartości rezerwacji i przesłanie potwierdzenia w ciągu 60 minut od momentu wprowadzenia rezerwacji do systemu. Otrzymają Państwo od nas email z informacją o wysokości zaliczki, całkowitym kosztem pobytu oraz danymi do przelewu. Rezerwacja z niepotwierdzoną zaliczką zostanie automatycznie anulowana po upływie 60 minut.
3. Czy jest możliwość wstawienia łóżeczka dziecięcego do apartamentu?
Tak, istnieje taka możliwość. Łóżeczko dziecięce wypożyczane jest za dodatkową opłatą wynoszącą 20 zł za każdy dzień pobytu. Prosimy o podanie takiej informacji przy wysyłaniu rezerwacji.
4. Czy cena, jaką otrzymuję w potwierdzeniu rezerwacji to cena ostateczna czy też są jeszcze jakieś inne, dodatkowe opłaty
Dodatkową opłatą jest opłata klimatyczna wprowadzona w Zakopanem. Opłata wynosi 2.0 zł od osoby za dzień i jest doliczana do ceny całkowitej w dniu przyjazdu. W dniu przyjazdu pobieramy równiez kaucję zwrotną w wysokości 300 PLN (w wybranych apartamentach 500 PLN, przy wynajęciu całej Wili Karina 1000 PLN).
5. Gdzie można odebrać klucze od apartamentu?
Klucze do apartamentu mogą Państwo odebrać w naszym biurze przy ul. Zwierzynieckiej 31 w Zakopanem. W dniu przyjazdu otrzymają Państwo dokładne instrukcje w wiadomości SMS. Klucze przekazujemy po opłaceniu całej kwoty za pobyt.
6. Jak należy zwrócić klucze?
Na miejscu uzgodnimy z Państwem godzinę wyjazdu. Rezydent o umówionej porze przyjedzie po klucze do apartamentu.
7. Czy jest możliwość otrzymania faktury za pobyt?
Oczywiście. Dane do faktury należy podać przy zakładaniu rezerwacji. Podanie danych w późniejszym terminie może skutkować brakiem możliwości wystawienia faktury. Faktury wysyłamy drogą elektroniczną
8. Czy w apartamentach można palić?
W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Palić można wyłącznie na zewnątrz: na balkonach, tarasach.
9. Czy w apartamentach jest pościel i ręczniki?
Tak, oferujemy pełne wyposażenie.
10. Czy należy zabrać ze sobą naczynia kuchenne?
Kuchnie i aneksy kuchenne w naszych apartamentach są wyposażone zarówno w sprzęt kuchenny, naczynia jak i również nakrycia stołowe.
11. Czy można na pobyt zabrać ze sobą psa, kota …?
Tak, o ile jest to zaznaczone w opisie apartamentu. Za pobyt psa, kota pobieramy opłatę w wysokości 20 zł za dobę.
12. Czy apartament ma miejsce parkingowe lub garaż?
Większość naszych apartamentów posiada przypisane miejsce parkingowe przed budynkiem lub w garażu podziemnym. Informacja ta zawsze znajduje się w opisie apartamentu.
13. Jaka jest odpłatność za dzieci?
Dzieci do lat 4 mają pobyt gratis.
14. Czy apartament jest taki, jak na zdjęciu?
Tak, wszystkie zdjęcia naszych apartamentów przedstawiają stan faktyczny powierzanych Państwu lokali.
15. O której godzinie zaczyna się, a o której kończy doba hotelowa?
Standardowo doba hotelowa zaczyna się u nas o godz. 16:00, natomiast kończy się o godz. 11:00.
16. Kiedy otrzymam zwrot kaucji?
Kaucję pobieramy w dniu przyjazdu, w formie preautoryzacji Państwa karty płatniczej. Kwota kaucji jest automatycznie blokowana na rachunku karty na okres maksymalnie 7 dni (14 dni dla kart Mastercard).
17. Czy w związku z anulacją rezerwacji przez stan epidemiologiczny o trzymam zwrot kaucji?
W związku z wprowadzoną Ustawą COVID-19 dla branży turystycznej 1.04.2020 z art. 15k, zgodnie z którym odstąpienie od umowy o udział w imprezie turystycznej pozostające w bezpośrednim związku z wybuchem epidemii wirusa SARS-CoV-2 a dokonane przez podróżnego w trybie określonym w art. 47 ust. 4 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych „Ustawa” lub organizatora turystyki w trybie art. 47 ust. 5 pkt 2 Ustawy będzie stawało się skuteczne z mocy prawa dopiero po upływie 180 dni od dnia powiadomienia przez podróżnego o odstąpieniu lub powiadomienia o odstąpieniu od umowy o udział w imprezie turystycznej przez organizatora turystyki.
Kontakt - Apartamenty VisitZakopane.pl
Siedziba firmy:
ul. Zwierzyniecka 31,
34-500 Zakopane, Poland
Godziny pracy:
Wigilia: 8:00 - 15:00
Boże Narodzenie: 14:00 - 20:00
1 stycznia: 14:00 - 20:00
Wielkanoc: 14:00 - 20:00

Pozostałe dni:
Pn - Pt8:00 - 22:00
Sb - Nd8:00 - 22:00
Numer konta do wpłat za rezerwacje
Konto (PLN): PL 25 1050 1025 1000 0090 8146 4589
Kod SWIFT: INGBPLPW
Konto (EURO): PL 03 1050 1025 1000 0090 8146 4597
BIC/SWIFT code: INGBPLPW
Investment Properties Sp. z o.o.
ul. Pod Kopcem 18, 00-713 Warszawa
VisitZakopane należy do Investment Properties Sp. z o.o.
NIP: 521-391-71-91
Regon: 387925732
KRS: 0000878003