Apartament AquaPark Lux
Teatr Witkacego
Dom Nam Zatoką

FAQ

Często zadawane pytania:

1.  Czy podana cena jest za osobę czy za apartament?
Podana cena jest za cały apartament. W opisie podana jest maksymalna liczba osób, która może korzystać z apartamentu w czasie pobytu.

2. Czy muszę wpłacić zaliczkę?
Tak, wszystkich naszych gości prosimy o dokonanie przedpłaty w wysokości 30% wartości rezerwacji i przesłanie potwierdzenia w ciągu 60 minut od momentu wprowadzenia rezerwacji do systemu. Otrzymają Państwo od nas email z informacją o wysokości zaliczki, całkowitym kosztem pobytu oraz danymi do przelewu. Rezerwacja z niepotwierdzoną zaliczką zostanie automatycznie anulowana po upływie 60 minut.

3.  Czy jest możliwość wstawienia łóżeczka dziecięcego do apartamentu?
Tak, istnieje taka możliwość. Łóżeczko dziecięce jest za dodatkową opłatą w wysokości 20 zł dziennie. Prosimy o podanie takiej informacji przy wysyłaniu rezerwacji.

4.  Czy cena, jaką otrzymuję w potwierdzeniu rezerwacji to cena ostateczna czy też są jeszcze jakieś inne, dodatkowe opłaty?
Dodatkową opłatą jest opłata klimatyczna wprowadzona w Zakopanem. Opłata wynosi 2,0 zł od osoby za dobę i jest doliczana do ceny całkowitej w dniu przyjazdu.

5.  Gdzie można odebrać klucze od apartamentu?
Klucze do apartamentu mogą Państwo odebrać w dniu przyjazdu w dogodnym, wcześniej ustalonym telefonicznie miejscu, zazwyczaj przed wejściem do apartamentu.

6.  Jak należy zwrócić klucze?
W przeddzień wyjazdu uzgodnimy z Państwem godzinę wyjazdu, aby móc odebrać klucze.

7.  Czy jest możliwość otrzymania faktury za pobyt?
Oczywiście, po wcześniejszym przesłaniu danych do faktury. Fakturę prześlemy Państwu pocztą pod wskazany adres.

8.  Czy w apartamentach można palić?
W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Palić można wyłącznie na zewnątrz: na balkonach, tarasach.

9.  Czy w apartamentach jest pościel i ręczniki?
Tak, oferujemy pełne wyposażenie.

10.  Czy należy zabrać ze sobą naczynia kuchenne?
Kuchnie i aneksy kuchenne w naszych apartamentach są wyposażone zarówno w sprzęt kuchenny, naczynia jak i również nakrycia stołowe.

11. Czy można na pobyt zabrać ze sobą psa, kota …?
Tak, o ile jest to zaznaczone w opisie apartamentu. Za pobyt psa, kota pobieramy opłatę w wysokości 20 zł za dobę.

12. Czy apartament ma miejsce parkingowe lub garaż?
Tak, ogromna większość naszych apartamentów posiada przypisane miejsce parkingowe lub parking w garażu podziemnym (w zależności od apartamentu).

13. Jaka jest odpłatność za dzieci?
Dziecko do lat dwóch, śpiące z rodzicami nie płaci za pobyt w apartamencie.

14. Czy apartament jest taki, jak na zdjęciu?
Tak, wszystkie zdjęcia naszych apartamentów przedstawiają stan faktyczny powierzanych Państwu lokali.

15. O której godzinie zaczyna się, a o której kończy dobra hotelowa?
Standardowo doba hotelowa zaczyna się u nas o godz. 15:00, natomiast kończy się o godz. 11:00.

Dotacja UE